HTML

írásblog

Írások - mindenféléről, ami a szerzőt valaha is foglalkoztatta. Részben szép- más részben ronda-irodalom, szubjektív naplótöredékek, eszmefuttatások és gondolatkísérletek váltakoznak véleménynyilvánításokkal és megjelent vagy megjelentetésre kész, befejezett írásokkal.

Friss topikok

  • anyacska7: Na ez tetszett. Az írás olyan ....szívvel írt. Tetszett.:) (2013.07.20. 18:47) Amolyan portréféleség
  • anyacska7: hihi, ez jó:)Lehet, hogy én is el kéne kezdjem borotválni? Azt a keveset ishihihi (2013.07.20. 18:33) Naplótöredék
  • anyacska7: szívfájitóan keserű. Egyszerre szép és mégse.Ez nem szépség. Ez valami megfoghatatlan. Sz (2013.07.20. 18:29) Szerelmeim

Mivel nem vagyok az a könnyen feladós fajta, hát írtam egy kis bemutatkozást. Vajon érti-e bárki majd, vagy legalább az az egy, akinek értenie lenne jó?! Meglátjuk... Így szól:

 

48 vagyok, mint a forradalom,

és Sándor, a Költő - ha akarom.

Nem szólít még senki Nagypapának,

és semmi baja a prosztatámnak,

Van gyermekem, de ő nem Elemér,

okos nagyfiú, de már nem velem él.

Halálig keresek társat, de az a feneség,

hogy akit szeretnék, az nem egy új feleség...

Nem vagyok pacsirta, sem mackó, sem ösz(tö)vér,

te lehetsz bármilyen... de azért ne légy túl kövér!

És bár kis info-versem eléggé hiányos,

két dolog belőle remélem világos:

nem én vagyok a bizonyos Lackfi János,

sem ki a végére írt itt, a Fodor Ákos:

"Van aki gyönyörű.

Van akin észre kell venni.

És van aki attól szép, hogy hasonlít egy csúfra,akit szeretek..."

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smints.blog.hu/api/trackback/id/tr8812913083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása